-drawing in progress-

-drawing in progress-

cognitivedissonance:

deducecanoe:

wildcardgal:

overnight-shipping:

camerapits:

noobtheloser:

quotes-n-hoes:

This is an ancient Roman amulet for luck. Yes those are flying penises.

Also of note, the Roman god of marriage, Mutunus Tutunus, whose name is derived from two Latin slang words for penis. His name is essentially Dick Wiener. If you have ever wondered just how much like us the Romans were, read the etymology section. 

Oh look.
It’s a flying fuck.
It used to be given, and now look, it’s no more.

LITERALLY. A FLYING FUCK.

I have no words.

Lol

O_o

cognitivedissonance:

deducecanoe:

wildcardgal:

overnight-shipping:

camerapits:

noobtheloser:

quotes-n-hoes:

This is an ancient Roman amulet for luck. Yes those are flying penises.

Also of note, the Roman god of marriage, Mutunus Tutunus, whose name is derived from two Latin slang words for penis. His name is essentially Dick Wiener. If you have ever wondered just how much like us the Romans were, read the etymology section

Oh look.

It’s a flying fuck.

It used to be given, and now look, it’s no more.

LITERALLY. A FLYING FUCK.

I have no words.

Lol

O_o

aninjawithapencil:

I draw pretty much anything!!

aninjawithapencil:

I draw pretty much anything!!

zodiacmind:

Amazing Zodiac Facts Here


Hmm .. Idk how ! Fuck you ADHD

zodiacmind:

Amazing Zodiac Facts Here

Hmm .. Idk how ! Fuck you ADHD

Step1: Hit pause at any point in the video step 2: reblog your favourite track from the album randomly selected step 3: share and enjoy …whoop whoop!

Just a taste from my vine same name different app haha

leguy94:

if we dated you’d have to like : sex, movies, Netflix, pizza,  horror movies, sex, play fighting, sex, texting, cuddling, sex, roller coasters, staying up late, sex, prank calling people, sex, pizza, going on road trips, sex, being weird together, my sexual personality, tumblr, football and sex 

you said pizza twice.

shawnali:

The first time I held a human brain in Anatomy Lab I was completely speechless. I looked at my classmates expecting a similar reaction and they looked back at me confused like…”dude let’s start identifying the structures.” I had to take a step back and let it process…in my hands was someone’s entire life. From start to finish, every memory, every emotion, every bodily control…was right there in my hands. 

shawnali:

The first time I held a human brain in Anatomy Lab I was completely speechless. I looked at my classmates expecting a similar reaction and they looked back at me confused like…”dude let’s start identifying the structures.” I had to take a step back and let it process…in my hands was someone’s entire life. From start to finish, every memory, every emotion, every bodily control…was right there in my hands. 

Reblog if you will answer LITERALLY ANY anon questions.

xacidicx:

the-times-like-these:

key-of-time-2:

come on with your questions anonsimage

FUCKING ANY OF THEM. I DON’T CARE.

hmmm

death-rebirth-senshi:

sexecutive-outcums:

ooodle:

wat

what the everliving fuck

Why do people sexualize boobs when we could be doing this with them